Декоративное изображение
3 606

Поделиться

Wal-Mart Seiyu adopts aggressive price discounting policy

In Japan, Wal-Mart-owned Seiyu yesterday announced that it will no longer sell products at prices higher than its rivals. From today the retailer will reduce product prices to match the levels shown in rival stores' "for-sale" flyers if shoppers present the flyers to the staff. Chief Operating Officer Toru Noda said Seiyu is ready to become the cheapest supermarket outlet in each community, due to its extensive effort to cut costs and Wal-Mart's product supply network. The flyer price-based discounts will be applied to all products except prepared foods, freshly baked bread, alcoholic beverages and subscription sale items.

www.planetretail.net

 

Интервью

Декоративное изображение

Александр Злобин, Magic burger: «К 2028 году планируем нарастить сеть до 400 заведений»

За 5 лет региональная сеть выросла до 13 кафе, запустила собственное пищевое производство и планирует продавать франшизу.

Декоративное изображение
Декоративное изображение
Retail.ru использует файлы cookie для хранения данных.
Продолжая использовать сайт, вы даёте согласие на работу с этими файлами