Декоративное изображение
2 854

Поделиться

The Body Shop sees sales decline in Q3

The Body Shop has reported a year-on-year sales decline of 8% to EUR162.2 million (USD236 million) for its third quarter results ended September. Like-for-like sales were down 4.1%. The group reported that total retail sales to consumers for the first nine months of the year was flat at 0% compared to the same period of 2008. The Body Shop said this reflects the brand’s resilience, particularly in the developed countries. It said Australia, India and Indonesia are “particularly dynamic” for the retailer. The retailer said it is continuing its innovation strategy with the launch of its first organic skincare range, Nutriganics and its fragrance, Love etc.

 www.planetretail.net

Интервью
Декоративное изображение

Виктор Гордейчук, оптики «Счастливый взгляд»: «Мы для себя приняли более лояльную “ключевую ставку” и продолжили открывать салоны»

О рынке оптического ритейла, стратегии и развитии сети, онлайн-продажах очков и многом другом.

Декоративное изображение
Декоративное изображение
Retail.ru использует файлы cookie для хранения данных.
Продолжая использовать сайт, вы даёте согласие на работу с этими файлами