Декоративное изображение
3 390

Поделиться

Tesco to add 100 lines to Discount Brands range

UK retailer Tesco is to add an additional 100 products to its Discount Brands range. According to Tesco UK Marketing Director Carolyn Bradley, new lines include childrenswear called Molly and Jack as well as skincare products. She added that one in four shoppers were now buying an item from the range, as they looked to cut their weekly food bill. In defence of recent criticism, Bradley said the range gave shoppers on a tight budget more choice and was not confusing customers.

www.planetretail.net

Интервью
Декоративное изображение

Софья Белоконева, Grass: «Мы не управляем командой, а вместе исследуем рынок, чтобы вывести необходимый продукт»

О том, как управлять коллективом, создающим и запускающим по 200 новинок в год.

Декоративное изображение
Декоративное изображение
Retail.ru использует файлы cookie для хранения данных.
Продолжая использовать сайт, вы даёте согласие на работу с этими файлами