Реклама на retail.ru

Декоративное изображение

Эфир:итоги 2024 и вызовы 2025

Трансляция конференции «Потребительский рынок России: итоги 2024 и вызовы 2025» подошла к концу.


Благодарим за поддержку мероприятия наших партнеров: фирма «1С» и компания Open Group.

Не пропустите интервью со спикерами и другие публикации по выступлениям экспертов конференции!

Андрей Бодров, «Магнит»: «Потребители хотят более качественную продукцию, но за справедливую цену»

Михаил Бурмистров, INFOLine: «Бизнес в онлайне убыточный, но по темпам роста и сервису мы обогнали США и Европу»

Игорь Плетнев, «Около»: «Наша цель на 2025 год — 50 регионов присутствия и 3000 магазинов»

Видеозапись конференции уже доступна на странице события. 

Всем зарегистрированным участникам будут предоставлены презентации спикеров.


Что ожидают люди от брендов: услуги и продукты, которые поднимают настроение и доставляют удовольствие; геймификацию для всех возрастов; яркую цветовую палитру в дизайне; необычные вкусы, форматы и упаковки.

СТМ сегодня — это активно и динамично развивающийся феномен, который вышел за рамки ценового предложения.

Популярность СТМ будет ставить перед ритейлерами серьезные стратегические вопросы, которые касаются бизнес-стратегий и организационных структур компаний.

«Если раньше в основе атрибутов СТМ был бренд сети, то сейчас происходит обратное движение: ритейлеры хотят капитализировать ценность СТМ в глазах потребителя, чтобы основной бренд получал больше бонусов от этого».

Согласно статистике Ozon, покупатели открывают карточки с видеообложками на 24% чаще, чем карточки с фото.

Одним из основных требований в дизайне упаковки продукта в 2025 году станет мультиформатность. Современные бренды должны быть заметно представлены на всех возможных платформах: это не только офлайн и онлайн полки, но и цифровой 3D-мир.

Мы в соцсетях

Декоративное изображение
3 692

Поделиться

Russia's DIY and Household Congress 2011 to be Produced in Association with EDRA

The fifth international DIY and Household Congress 2011, Russia's leading forum for the DIY industry, will be produced in association with EDRA, the European DIY-Retail Association.

This cooperation helps to open up the fast growing Russian DIY market to European DIY retailers and manufacturers.

The DIY and Household Congress will take place at the Hilton Leningradskaya in Moscow on the 26-27th May 2011 and will bring together the chief executives and industry leaders of Russia's local and international DIY retail chains, the manufacturers and distributors of DIY and home improvement products, and the suppliers to the industry.

“We are delighted to be working with EDRA for our 2011 DIY and Household Congress and feel that our cooperation will help us to raise the quality, yet again, of Russia's premier DIY forum after this year's hugely successful event and bring an even greater international participation to the event,” said Dominic Manley of BBCG.

“EDRA is proud to be associated with the DIY and Household Congress 2011 in Russia. I spoke at and attended the Congress earlier this year and was thoroughly impressed by the quality of the organisation, the standard of the speakers and the delegates and the relevant and insightful program,” remarked John Herbert of EDRA.

BBCG, as part of the agreement, will offer a 20% price reduction to EDRA members wishing to participate as delegates at the 2011 Congress.

EDRA (the European DIY-Retail Association), founded in 2002 by BHB and FMB, the German and French Home Centre Retail Associations, now has 24 members from 20 countries operating in 43 countries and became its own independent association on 1st January 2010.

EDRA operates on behalf of its members, the DIY retailers of Europe, through networking, communication and lobbying. EDRA s most important role is in developing and facilitating unity amongst its members to create a strong voice and representation for the home improvement industry.

www.edra-online.org

BBCG is recognized in Russia and internationally as the leading organiser of B2B events in the retail sector. Established in the 1990s BBCG works closely with the Russian Government, the leading trade associations, the business media and our sponsors and delegates.

BBCG produces conferences that address the key issues affecting businesses in Russia today whilst bringing together the leaders of the retail sectors we address.

www.russianretailbusiness.com

For more information please contact:

Dominic Manley, BBCG Ltd on +44 (0) 207 193 7863 or

manley@b2bcg.ru

John Herbert, EDRA on +49 (0) 221 2587 9588 or

info@edra-online.org

Интервью

Декоративное изображение

Игорь Плетнев, «Около»: «Наша цель на 2025 год – 50 регионов присутствия и 3000 магазинов»

Об особенностях формата малых магазинов, нюансах франшизы и планах развития.

Декоративное изображение
Декоративное изображение
Retail.ru использует файлы cookie для хранения данных.
Продолжая использовать сайт, вы даёте согласие на работу с этими файлами