Декоративное изображение
2 739

Поделиться

Reliance Retail rethinks placement strategy

India-based Reliance Retail is rethinking its strategy of focusing on standalone speciality stores and large hypermarkets and is now considering housing a number of brands together in 700-1,000 square metre stores. According to local press reports, the stores will have zones dedicated to food & grocery (Reliance Fresh), apparel (Reliance Trendz), footwear (Reliance Footwear) and electrical goods (Reliance Digital).

www.planetretail.net

Интервью

Декоративное изображение

Игорь Стоянов, «Персона»: «Нам интересно делить площади с торговыми сетями»

Бьюти-парки объединяют розничный магазин, салон, фитнес-зал, SPA и прочие услуги – в чем смысл коллаборации?

Декоративное изображение
Декоративное изображение
Retail.ru использует файлы cookie для хранения данных.
Продолжая использовать сайт, вы даёте согласие на работу с этими файлами