Декоративное изображение
1 758

Поделиться

Pharmacy Chain 36.6 reportedly looking at discount format

Russia-based Pharmacy Chain 36.6 plans to convert half of its stores to a discount-orientated format in order to increase customer traffic by 30%, according to experts quoted by Retail.ru. In the first half of 2012, outlets in low-income regions will reportedly be remodelled to the banner ‘Pharmacy Warehouse’. The product assortment will remain the same but the prices of 60% of items are said to be reduced.

Planet Retail

Интервью

Декоративное изображение

Евгений Прохоров, «Шоколадница»: «Открытие новых заведений сейчас – это вызов для каждого розничного бизнеса»

Про собственное производство, готовую еду, b2b-направление, диджитализацию и стратегию развития.

Декоративное изображение
Декоративное изображение
Retail.ru использует файлы cookie для хранения данных.
Продолжая использовать сайт, вы даёте согласие на работу с этими файлами