Реклама на retail.ru
Подпишитесь
на новости ритейла
Получайте новости
индустрии ритейла первым!
Поделиться
Metro Group expands master data synchronisation in Russia
Metro Group has leveraged the use of the Global Data Synchronization Network (GDSN) in Russia for product data alignment with Kraft Foods, Nestlé and Procter & Gamble. The giants deploy two different GDSN data-pool providers. Kraft, Nestlé and P&G are members of 1Sync (formerly Transora) while Metro Group uses SA2 Worldsync (formerly Sinfos) as its global home data pool, which is also the GS1-approved country data pool for the entire Russian user community. Active GDSN connections in Russia are a milestone for the data-synchronization industry given Russia’s dynamic market conditions. www.planetretail.net
Интервью
Игорь Стоянов, «Персона»: «Нам интересно делить площади с торговыми сетями»
Бьюти-парки объединяют розничный магазин, салон, фитнес-зал, SPA и прочие услуги – в чем смысл коллаборации?