Декоративное изображение
5 300

Поделиться

Metro Group expands master data synchronisation in Russia

Metro Group has leveraged the use of the Global Data Synchronization Network (GDSN) in Russia for product data alignment with Kraft Foods, Nestlé and Procter & Gamble. The giants deploy two different GDSN data-pool providers. Kraft, Nestlé and P&G are members of 1Sync (formerly Transora) while Metro Group uses SA2 Worldsync (formerly Sinfos) as its global home data pool, which is also the GS1-approved country data pool for the entire Russian user community. Active GDSN connections in Russia are a milestone for the data-synchronization industry given Russia’s dynamic market conditions. www.planetretail.net

Интервью

Декоративное изображение

Александр Злобин, Magic burger: «К 2028 году планируем нарастить сеть до 400 заведений»

За 5 лет региональная сеть выросла до 13 кафе, запустила собственное пищевое производство и планирует продавать франшизу.

Декоративное изображение
Декоративное изображение
Retail.ru использует файлы cookie для хранения данных.
Продолжая использовать сайт, вы даёте согласие на работу с этими файлами