Декоративное изображение
4 580

Поделиться

Marks and Spencer launches Dress For Less campaign

UK retailer Marks and Spencer has launched a new marketing campaign ‘Dress For Less.’ The initiative, due to run for six weeks, has been launched online and instore across a number of categories including womenswear, menswear, lingerie and childrenswear. Dress For Less aims to offer a range of outfits that can be worn in a variety of contexts. Items are not being discounted, but there will be associated ad hoc promotions. The initiative is to be supported by a media campaign featuring M&S celebrity face Mylene Klass. “The ads showcase five key looks from five key items. They are mix and match investment pieces for the season, which will help our customers’ wardrobes work harder for them without breaking the bank,” said an M&S spokeswomen.

www.planetretail.net

 

Интервью
Декоративное изображение

Леонид Сергеев, аэропорт Пулково: «Глядя на цифры продаж, которых мы уже достигли, я не понимаю, где наш предел»

Магазины на территории Пулково достигли выручки до 1 млн руб. с квадратного метра в месяц.

Декоративное изображение
Декоративное изображение
Retail.ru использует файлы cookie для хранения данных, производит сбор статистики с помощью сервиса Яндекс Метрика.
Продолжая использовать сайт, вы даёте согласие на работу с этими файлами