Декоративное изображение
2 307

Поделиться

Like 4 Like Club reports strong week for non-fashion specialists

BDO Stoy Hayward's Like 4 Like Club has reported a very strong performance by non-fashion retailers in the week to December 28.

The club, which comprises mid-cap specialist retailers in the non-food market, reported a massive 51.7 per cent like-for-like increase among its non-fashion members, although this was helped by additional pre-Christmas shopping days falling in the week this year. Gifts, accessories and confectionary performed particularly well.

Even homewares like-for-likes increased, although only by a much smaller 0.4 per cent and with the help of deep discounting.

Fashion members of the club reported a 3 per cent fall, although an improvement on recent weeks. Premium brands, lingerie and footwear did well, but mid-market brands struggled.

www.retail-week.com

Интервью

Декоративное изображение

Евгений Прохоров, «Шоколадница»: «Открытие новых заведений сейчас – это вызов для каждого розничного бизнеса»

Про собственное производство, готовую еду, b2b-направление, диджитализацию и стратегию развития.

Декоративное изображение
Декоративное изображение
Retail.ru использует файлы cookie для хранения данных.
Продолжая использовать сайт, вы даёте согласие на работу с этими файлами