Декоративное изображение
2 193

Поделиться

Kingfisher aims for market leadership in Russia

At a ground breaking ceremony for a new 12,000 square metre store in Schelkovo, Russia, the Director General of Castorama announced its five-yuear expansion plans. Matthew Tyson said the home improvement retailer plans to open five to six stores per year over the next five years at an investment of around USD250 million. The retailer plans to have 20 stores in Moscow and the surrounding region by 2015. Tyson said: “For Kingfisher, business development in Russia is a global priority. We are the market leader in France, Britain, Turkey, Poland and want to become the first in Russia. We are proud that Castorama always tries to actively participate in local community life, being a good neighbour. We are different in all countries, focus on the needs and desires of the consumers in each of them.”

Интервью

Декоративное изображение

Игорь Стоянов, «Персона»: «Нам интересно делить площади с торговыми сетями»

Бьюти-парки объединяют розничный магазин, салон, фитнес-зал, SPA и прочие услуги – в чем смысл коллаборации?

Декоративное изображение
Декоративное изображение
Retail.ru использует файлы cookie для хранения данных.
Продолжая использовать сайт, вы даёте согласие на работу с этими файлами