Декоративное изображение
2 773

Поделиться

H-E-B encourages families to eat at home

H-E-B has launched a marketing campaign aimed at increasing the number of consumers eating at home. The ‘Feed a Family of Four for Less than USD10’ programme uses H-E-B’s ‘Fully Cooked’ private label entrees as the centrepiece. The programme features recipes for seven meals including spaghetti and meatballs, popcorn chicken salad and a Texas ranch burger. According to H-E-B, the meals require “hardly any prep time” and “no skills are required”.

planetretail

Интервью

Декоративное изображение

Игорь Стоянов, «Персона»: «Нам интересно делить площади с торговыми сетями»

Бьюти-парки объединяют розничный магазин, салон, фитнес-зал, SPA и прочие услуги – в чем смысл коллаборации?

Декоративное изображение
Декоративное изображение
Retail.ru использует файлы cookie для хранения данных.
Продолжая использовать сайт, вы даёте согласие на работу с этими файлами