Декоративное изображение
3 341

Поделиться

Delhaize Group Belgium loses market share due to Unilever suspension

Delhaize Group in Belgium is losing market share to its competitors due to its decision to suspend most of its orders with Unilever because they could not reach an agreement on prices. Delhaize has lost 31% of its customers to Carrefour and Colruyt, ad agency Brandhome has reported. According to a survey with 3,500 respondents in Flanders, 19% of clients of Delhaize regret the decision of the Belgian group. Brandhome Director of Strategy Erik Saelens said: It shows that customers are dependent on certain brands and they have carefully selected those they want.”

www.planetretail.net

Интервью

Декоративное изображение

Игорь Стоянов, «Персона»: «Нам интересно делить площади с торговыми сетями»

Бьюти-парки объединяют розничный магазин, салон, фитнес-зал, SPA и прочие услуги – в чем смысл коллаборации?

Декоративное изображение
Декоративное изображение
Retail.ru использует файлы cookie для хранения данных.
Продолжая использовать сайт, вы даёте согласие на работу с этими файлами