Декоративное изображение
4 010

Поделиться

Carrefour France launches Carrefour Contact

After the conversion of the Champion supermarkets into Carrefour Market, Carrefour is now converting its neighbourhood stores into a new banner Carrefour Contact, in line with its multi-format single brand strategy. Located at the entry or in the centre of small towns and villages, Carrefour Contact is a convenience store format offering a selection of everyday essential food items, with a broader range of fresh produce and a fresh meat department. Customers can also find last-minute essentials as well as Carrefour's own-branded products Bio, Sélection, Baby, Kids, Light, Solidaire and Ecoplanète. The Carrefour loyalty card will also be available for the customers. Two pilot stores have opened in Antrain (Ile-et-Vilaine) and Verson (Calvados). Two further pilot sites, under the Carrefour Contact banner, will be opened in the next few months. At the same time, Carrefour is reviewing the possibility of a new store banner for the urban environment, Carrefour City.

 www.planetretail.net

Интервью

Декоративное изображение

Александр Злобин, Magic burger: «К 2028 году планируем нарастить сеть до 400 заведений»

За 5 лет региональная сеть выросла до 13 кафе, запустила собственное пищевое производство и планирует продавать франшизу.

Декоративное изображение
Декоративное изображение
Retail.ru использует файлы cookie для хранения данных.
Продолжая использовать сайт, вы даёте согласие на работу с этими файлами