Декоративное изображение
3 874

Поделиться

Auchan to revamp clothing brands

French retailer Auchan is using shop fitter Fapec (who has worked with Jennyfer and Intersport) to relaunch the group's textile private label In Extenso in order to turn around its declining clothing sales. The groups will display Auchan’s 8 annual collections within 'boutiques' of 115, 180 or 280 square metres. The area will experiment with the use of mannequins, and overheads etc. to make the department more attractive.

www.planetretail.net

Интервью

Декоративное изображение

Игорь Стоянов, «Персона»: «Нам интересно делить площади с торговыми сетями»

Бьюти-парки объединяют розничный магазин, салон, фитнес-зал, SPA и прочие услуги – в чем смысл коллаборации?

Декоративное изображение
Декоративное изображение
Retail.ru использует файлы cookie для хранения данных.
Продолжая использовать сайт, вы даёте согласие на работу с этими файлами