Декоративное изображение
5 423

Поделиться

Auchan expands private labels to include biscuits and sweets

French retailer Auchan has expanded its range of Auchan private labels to include biscuits and sweets. Auchan currently offers 640 products under its own brand in Russia and in 2008, private labels accounted for around 10% of sales by volume. In 2009 the retailer is likely to launch up 500 new private label SKUs in Russia. The prices of its private labels are between 15 and 30% lower than branded goods. Auchan's private labels in Russia include Don Gusto for pasta, Krepost for alcohol, Lakomo for dairy products, Bon Coffee, Bebilon children's products and Grayadka Udachi, tinned fruit.

www.planetretail.net

Интервью

Декоративное изображение

Александр Злобин, Magic burger: «К 2028 году планируем нарастить сеть до 400 заведений»

За 5 лет региональная сеть выросла до 13 кафе, запустила собственное пищевое производство и планирует продавать франшизу.

Декоративное изображение
Декоративное изображение
Retail.ru использует файлы cookie для хранения данных.
Продолжая использовать сайт, вы даёте согласие на работу с этими файлами