Декоративное изображение
3 060

Поделиться

Ahold ICA reports 60% increase in Fairtrade products

Ahold-owned ICA in Scandinavia has said that sales of Fairtrade products recorded a growth of 60% in 2008, thanks to its range of around 50 SKUs. Meanwhile, organic products saw a boost of 50% during 2008, helped by the launch of its 'I love eco' private label and an extension of the total range. Carrots were the produce with the highest share of organic sales, of around 20%. Dairy products and eggs were the leading organic category, followed by fruit and vegetables.

www.planetretail.net

Интервью

Декоративное изображение

Игорь Стоянов, «Персона»: «Нам интересно делить площади с торговыми сетями»

Бьюти-парки объединяют розничный магазин, салон, фитнес-зал, SPA и прочие услуги – в чем смысл коллаборации?

Декоративное изображение
Декоративное изображение
Retail.ru использует файлы cookie для хранения данных.
Продолжая использовать сайт, вы даёте согласие на работу с этими файлами